notegotu

Share | 
 

 Księga Słowa

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Strażnik



Liczba postów : 60
Join date : 03/10/2015

PisanieTemat: Księga Słowa   Nie Paź 11, 2015 10:43 pm


    II. Walka


1. Walka sędziowana jest przez jednego z Mistrzów Gry, którego trzeba zawiadomić przed rozpoczęciem potyczki lub na samym jej początku. W innym przypadku uznajemy, że przebieg spotkania gracze ustalają między sobą, a Mistrzowie nie ingerują.

    1.1 Walka nie musi odbyć się na zasadzie porozumienia się obu stron. Każdy gracz ma prawo zaatakować kogoś bez pytania o zgodę tej osoby. W takim przypadku naturalnym jednak jest, że przydzielony zostaje Mistrz Gry, który będzie podsumowywał ataki.

2. Sędzią zostaje ten MG, który ma akurat czas, lecz oczywiście można poprosić o przydzielenie konkretnego prowadzącego.
3. W trakcie walki posty winny być pisane w sposób przypuszczający, niedokonany. Muszą zawierać informacje na temat tego, co próbujecie zrobić i co zamierzacie osiągnąć, lecz nie o tym co robicie i osiągacie. Na jeden post przypadają jedynie 3 akcje: jedna na próbę blokady i dwie na próbę ataku.

    3.1 Uprasza się o możliwie jak najdokładniejsze opisywanie manewrów, które staracie się wykonać, włącznie z ich możliwymi efektami.

4. Każdy z walczących ma możliwość podjęcia próby ucieczki, lecz nigdy nie posiada stuprocentowej pewności, że ta się powiedzie. O tym decyduje sędzia.
5. Walki na śmierć i życie są możliwe tylko pod czujnym okiem Mistrza Gry.
6. Gdy walka jest walką normalną obydwu postaciom musi zostać przynajmniej 10HP.


    III. Porwania, ratowanie i tortury



1. Porywać można na Terenach Wolnych, przy odrobinie szczęścia można zakraść się na tereny obcej frakcji i tam porywać (ryzykowne), można także porywać intruzów zapuszczających się na tereny królestwa.
2. Postać dopiero co zaakceptowana ma immunitet na jedną fabułę, przez którą nikt nie może jej porwać.
3. Nie można porywać osoby, która zaznaczyła nieobecność w specjalnym temacie.
4. Więzień, który opuścił lochy może zostać porwany dopiero po upływie 48 godzin.
5. Nie można atakować ani próbować porwać w tym samym poście, w którym weszło się do tematu.

    5.1 Jeżeli ofiara bez uzasadnienia nie odpisuje przez 36 godzin można zabrać ją do lochów. To samo tyczy się też porywających, gdy nie odpisuję przez półtora dnia można najnormalniej w świecie uciec.

6. Nie można wykorzystywać multikont do porywania upatrzonej ofiary. To samo tyczy się ratowania.
7. Na jedną ofiarę przypada dowolna ilość porywaczy. Trzeba pamiętać, że w takim momencie ofiara jest każdego z nich i każdy porywacz ma prawo do niej.
8. O wyjściu z lochów decyduje porywający.

    8.1 W szczególnych przypadkach wypuścić ofiarę może władca królestwa.
    8.2 Jeżeli nikt z ofiarą nie pisze przez 2 dni może się ona ubiegać o szansę ucieczki do Mistrza Gry, który poprowadzi odpowiednią rozgrywkę.
    8.3 Osobę porwaną można odbić lub wpłacić okup.

9. O tym, kto może korzystać z ofiary, decydują porywający.
[list]
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Księga Słowa
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Księgarnia Esy i Floresy
» Księga zaklęć
» Książę Endymion...
» Śnieżna Księżniczka
» Księgarnia Esy i Floresy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Arcadias PBF :: Kodeksy-
Skocz do: