Obieżyświat Admin
Liczba postów : 235 Join date : 03/10/2015
Karta Postaci Tytuł: Imię i Nazwisko: HP: (100/100)
| Temat: Nieumarli Sob Paź 03, 2015 7:48 pm | |
| | |
|
Obieżyświat Admin
Liczba postów : 235 Join date : 03/10/2015
Karta Postaci Tytuł: Imię i Nazwisko: HP: (100/100)
| Temat: Re: Nieumarli Sob Paź 03, 2015 7:49 pm | |
| NazwaApilla StatusSilnyOpisJedna z wielu nieumarłych istot, które można spotkać w Arcadias. Jest to stworzenie podobne do zjawy, sylwetką przypomina człowieka, a jej figura jest mglista, niczym utkana z cieni. Apille zostawiają po sobie ciągnący się dym, który często pomaga w zlokalizowaniu tego stworzenia. Mówi się, że są to osoby, które poniosły samotną śmierć, a ich ciało nie zostało pochowane w rodzimym mieście. Duchy te pragną zemsty na osobach, które pozostawiły ich ciało za życia i nie spoczną, dopóki ich pozostałości nie zostaną pochowane. Apille potrafią mówić, jednak ich mówienie przypomina bardziej trzyletnie dziecko. | |
|
Obieżyświat Admin
Liczba postów : 235 Join date : 03/10/2015
Karta Postaci Tytuł: Imię i Nazwisko: HP: (100/100)
| Temat: Re: Nieumarli Sob Paź 03, 2015 7:49 pm | |
| NazwaBanshee StatusBardzo silnyOpisBanshee to duch potężnego elfa, który nie znalazł ukojenia po śmierci i powraca jako straszliwe widmo. Banshee nie tylko potrafią przewidzieć dla danej osoby zbliżającą się śmierć, ale też potrafią sprowadzić ją na ofiary. Wydając mrożące krew w żyłach zawodzenie, Banshee zsyła na wszystkie istoty słyszące jego krzyk przynoszącą śmierć klątwę. Od siły i szczęścia ofiary zależy, czy umrze ona od razu, za godzinę, czy dopiero za parę dni. Jeśli do tego czasu klątwa nie zostanie zdjęta, śmierć jest niechybna. Link do źródła. | |
|
Obieżyświat Admin
Liczba postów : 235 Join date : 03/10/2015
Karta Postaci Tytuł: Imię i Nazwisko: HP: (100/100)
| Temat: Re: Nieumarli Sob Paź 03, 2015 7:49 pm | |
| NazwaWidmo StatusBardzo silnyOpisDość osobliwy stwór, który z upodobaniem i wielką przebiegłością poluje na ludzi w celach konsumpcyjnych. Jego postać, przynajmniej z pozoru, jest nieznośnie uczłowieczona (dzięki umiejętności przybierania ludzkich kształtów), co znacznie ułatwia mu wmieszanie się w tłum i zbliżenie do potencjalnej ofiary. Widmo, jeśli nie musi, nie atakuje w sposób spontaniczny. Jego działania są przemyślane i prowadzą do konkretnego zamysłu – bezpośrednia ingerencja na umysł człowieka i „doprawienie” jego mózgu zwielokrotnionymi emocjami. Przy pomocy telepatii (forma percepcji pozazmysłowej), wywołuje u wybranej osoby różnego rodzaju halucynacjami. Mozolne, niekiedy trwające kilka dni, przygotowania czynią z ofiary smakowity kąsek. Potwór zyskuje nad kimś władzę już przy pierwszym kontakcie dotykowym. Posilanie się trudno dostępnym, ludzkim organem (mózg), nie stanowi dla niego żadnego problemu. Wysysa go przy pomocy, wysuwającej się z nadgarstka, wypustki, którą może skracać i wydłużać wedle swego upodobania. W rozpoznaniu potwora niezwykle pomocne są lustra. To właśnie one ukazują jego prawdziwe, szkaradne oblicze. Widmo nie przepada za srebrem. Właściwie, unika go niezwykle gorliwie, bo już od samego dotyku, połyskliwego metalu, pęka mu skóra. By całkowicie zgładzić cudaczne monstrum, należy przebić je srebrną/posrebrzaną bronią. Źródło; Supernatural.com.pl | |
|